Opel Astra: start niet

Bouwjaar: 2013, Transmissie: Automaat, Motorinhoud (cc): 1686, Vermogen (kw): 81

Beste, ik heb hier een opel astra j van 2013 AUTOMAAT 1700diesel die niet meer start . als ik het contact opzet werkt alles maar als ik wil starten valt het complete daschbord uit , blijf ik even aanhouden met de sleutel ( 2 seconden ) dan sluiten de deuren zich en bij het loslaten van de sleutel gaan ze terug open ??? als ik probeer te starten hoor ik ook een klik in de blok onder de keuzehendel van de automaat . de startmotor draait dus niet rond . reeds gecontroleerd : batterie ok , massa bij getrokken , zekeringen en relais gecontroleerd , geen foutcodes in geen enkel systeem ( de automaat kan ik met mijn toestel niet apart uitlezen) , diverse dingen in de live parameters gecontroleerd ( stoplichtschakelaar , voeding ….) . De auto is al na een rit zonder problemen gewoon stilgelegd en na een half uur start hij niet meer . Wie weet raad !
M.V.G. Kerkhofs gert

garage gert

Geplaatst door garage gert (0) PRO , lid sinds 17 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Opel Astra? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

1 Reactie

garage gert (0) PRO, 4 jaar geleden

Beste , stomme fout , het is een meriva

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Opel Astra of stel zelf een nieuwe vraag.