Ford GALAXY: PDC speaker niet te vinden

Bouwjaar: 2012, Brandstof: Benzine, Motorinhoud (cc): 1600, Vermogen (kw): 118

Hallo,

Van een Ford Galaxy 1.6 ecoboost uit 2012 werkt de PDC niet. De computer aan dat de speaker van de PDC defect is.
Een nieuwe besteld, echter is de speaker nergens te vinden. Zou in de rechter achterstijl moeten zitten ( hier zit wel de PDC module).Wie weet waar ik hem precies kan vinden?

Sventhelimburgman

Geplaatst door Sventhelimburgman (0) , lid sinds 4 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Ford Galaxy? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

5 Reacties

kaleido 1 (1385) PRO, 4 jaar geleden

Module zit onderin als ik me niet vergis , speaker zit bovenin.

Sventhelimburgman (0), 4 jaar geleden

Bedankt voor de reactie. Heb de harde plastic er helemaal afgehad, maar kan hem nergens vinden...

harry4203 (400) PRO, 4 jaar geleden

onder de hemelbekleding achterin

Sventhelimburgman (0), 4 jaar geleden

Bedankt voor de helderheid Harry. Verklaart waarom we hem niet in de stijl konden vinden. Weet je toevallig ook nog waar hij ergens in de hemel te vinden is?

harry4203 (400) PRO, 4 jaar geleden

ik dacht ong een cm of 20 vanaf de achterkant, je moet de hemelbekleding echt even een stukje laten zakken. je moet ff goed kijken. heb me ook een keer een ongeluk gezocht.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Ford Galaxy of stel zelf een nieuwe vraag.