Toyota CARINA E: Geluid aandrijving?

Bouwjaar: 1996, Brandstof: Benzine, Transmissie: Handgeschakeld, Motorcode: 7A-FE

Sinds kort een raar geluid ergens in de aandrijving , wielen , ik zal het proberen uit te leggen .
Klinkt net als je de letter w zachtjes laat klinken dus niet wee maar w w w w , het geluid is afhankelijk van de snelheid , en ook als ik de koppeling intrap blijft het en ook als ik in vrijstand laat lopen blijft het , het word minder regelmatig bij afname snelheid .

jurgen12

Geplaatst door jurgen12 (60) , lid sinds 9 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Toyota Carina? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

3 Reacties

ferdinand (60), 4 jaar geleden

Wat zou je denken van wiellagers.
Ferry

check

Beste antwoord, geplaatst door jurgen12 (60), 4 jaar geleden

Hallo , vorge maand nog apk en niets ontdekt , als het wiellager zou zijn dan is het geluid toch constant zonder onderbreking ? .heb ooit een opel gehad met kapotte lager dat gierde enorm , dit is anders .

ferdinand (60), 4 jaar geleden

Daar heb je gelijk in.Ik haal dat overigens niet uit jouw verhaal.Zou ook een lager uit de bak kunnen zijn.Maar neem het eens op met je telefoon.Dat kan heel verhelderend werken.
Ferry

    Hallo het woe woe woe geluid kwam van de banden , winterset eronder en geluid was weg ( gecupt ) zei de monteur .
    Maar nu wel een achterlager nu duidelijker hoorbaar . Het bandengeluid overstemde de lager . - jurgen12 (60), 4 jaar geleden

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Toyota Carina of stel zelf een nieuwe vraag.