BMW 316I: Onregelmatig draaien

Bouwjaar: 2002, Brandstof: Benzine, Transmissie: Handgeschakeld, Motorinhoud (cc): 1800

Beste ik ben in een bezit van een bmw e46 facelift 316i met de 1800 motor benzine ik had eerst een probleem met ketting ,kettingspanner versleten deze is vervangen wou dan niet starten tot conclusie dat mijn ketting verspringen was deze is nu eenmaal inorde gebracht draaide mooi ma plots houd die soms in koud weg start die mooi maar nagezongen deze warm wordt heeft die soms de schut neiging bougie alle 4 zijn vernieuwt en geeft soms de foutcode aan nokkenassensor af en toe de 1ne moment ook weer niet en is naar de keuring gegaan en is afgekeurd voor zijn co meting zou te veel zijn heb 2nieuwe nokkenassensor gestoken maar blijft zelfde met de codes iemand dat mij kan helpen grtz yenko

yenko

Geplaatst door yenko (0) , lid sinds 4 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor BMW 3-serie? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

1 Reactie

Dubbeld1967 (0) PRO, 4 jaar geleden

Als ik het zo lees, zou ik eerst een kijken of de ketting wel 100% op tijd staat

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je BMW 3-serie of stel zelf een nieuwe vraag.