Volkswagen Polo: Zitting achterbank los ivm Autohoes omspannen

Bouwjaar: 2018, Brandstof: Benzine, Transmissie: Handgeschakeld, Vermogen (kw): 95

Ik heb een VW Polo uit 2018 en kan nergens vinden hoe je de zitting van de achterbank eruit kan lichten.
Dit is nodig om een autostoelhoes (voor bescherming van de originele bekleding) om de achterzitting te krijgen.
Bij een vorige Polo kon ik de bank er gemakkelijk uit lichten. Bij deze kan slechts één zijde omhoog (de kant waar
normaal de knieholte van de passagier is) de andere zijde is muurvast. Ik heb ook de plastic kapjes van de bevestiging
voor de kinderzitjes (4 stuks) eruit gekregen, maar nog zit de zitting aan de rugkant muurvast.
De zitting heeft aan de zijde die je wel omhoog krijgt van die klemmen die in een gat gaan waar het wordt vastgeklemd,
maar achter zie ik geen dingen die je los zou kunnen maken. Of iemand hier weet hoe dat wel gaat.
Ik heb de dealer gebeld maar die zegt dat na losmaken van die 'knie holte kant', de kant dus direct achter de voorstoelen,
dat je dan de bank los kunt trekken naar de voorstoelen toe. Maar ik kreeg er geen beweging in.
Graag iemand die mij helpt, bij voorbaat hartelijk dank. Zie ook de bijlage. Rode pijl A is knieholte kant, Blauwe pijl B zijn de kapjes kinderzitbevestiging, Gele pijl C is de rugzijde van de zitting die niet loskomt.

sugarcool6

Geplaatst door sugarcool6 (0) , lid sinds 4 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Volkswagen Polo? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

0 Reacties

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Polo of stel zelf een nieuwe vraag.