Suzuki Swift: Start motor draaien ineens rond.

Bouwjaar: 2007, Brandstof: Benzine, Transmissie: Handgeschakeld, Motorinhoud (cc): 1300

Goedendag,

Gisteren maakten we iets ergs vreemds mee met de swift, wat ik jullie graag voor wil leggen. Wie weet heeft iemand een oplossing of soort gelijk mee gemaakt.

Mijn vriendin heeft twee dagen terug de auto van mijn zus gekocht. Gister stond de Suzuki op de inrit geparkeerd op slot, toen ik in de tuin aan het werk was. Ineens begon de startmotor uit zich zelf rond te draaien, met niemand verder in de buurt!

Sleutel gehaald, motorkap open gemaakt en toen sleutel op contact gezet, waarna de motor meteen aan sloeg. Contact uit, startmotor draaid door. Dus ook als de motor draaid, dus vlug de + van de accu gehaald. (+weer terug op de accu, startmotor ging na paar tellen weer rond)
Auto naar mijn vaders garage thuis gesleept, waarna de startmotor niet meer vanzelf rond ging na de + weer op de accu te zetten.

-Kabels naar de startmotor gecontroleerd, niets aan te zien.
-Aanstuur relais gewisseld in zekering kast, niets aan op te merken.

Heeft iemand enig idee wat hier aan de hand is?

Met vriendelijke groet,
Rik van Laanen

rikvlaanen

Geplaatst door rikvlaanen (0) , lid sinds 4 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Suzuki Swift? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

0 Reacties

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Suzuki Swift of stel zelf een nieuwe vraag.